Surdegsfrallor

Det finns inte mycket som slår de mornarna som jag bakar surdegsbröd, det är sååååååååååå roligt =) !!!

Tänkte ta slut på det sista mjölet som jag fick av Anders, jag matade faktiskt min rurdeg med det och det verkade som om den tyckte mer om det mjölet ! Tack igen Anders !!

Satte degen igår, och nu på morgonen så har jag blandat försurdegen med mjölet från anders, vetemjöl special, vatten, salt, russin och lite sirap.

Så nu dricker jag lite espresso medans jag väntar på jäsningen !!!

Ha det så skönt, och grattis till Anna som vann melodifestivalen !!

Kommentarer
Postat av: Klara

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2012-03-18 @ 19:20:49
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0